Vaša košarica je prazna

Za popolno nakupovalno izkušnjo se prijavite v svoj profil
×

Če potrebujete pomoč pri nakupovanju v spletni trgovini Mercator Online, smo tukaj za Vas na brezplačni telefonski številki 080 2081 ali na e-naslovu: spletna.trgovina@mercator.si

/

Vračila in reklamacije

Če informacije, ki jo iščete, ne najdete med spodnjimi opcijami, smo vam na voljo na 080 2081 in na spletna.trgovina@mercator.si.

Reklamacija izdelka

V primeru, da kakšen izdelek iz naročila manjka, je bil poškodovan ali mu je pretekel rok trajanja, se obrnite na naš kontaktni center za pomoč uporabnikom (tel.: 080 2081 ali spletna.trgovina@mercator.si).


Obveščanje o tem, da izdelkov ni moč dostaviti

Za vaše naročilo se vedno potrudimo, da je skrbno pripravljeno, če pa katerega od naročenih izdelkov ne bomo mogli dostaviti, boste o tem vnaprej tudi obveščeni. 

Predlagamo vam, da ob pregledu košarice vedno izberete opcijo dovolim zamenjavo”, saj vam bomo lahko tako namesto izdelka, ki ga takrat ne bo na zalogi, dostavili cenovno primerljiv izdelek. 

Če vam nadomestni izdelek kljub naši skrbni izbiri ne bo ustrezal, ga lahko takoj vrnete dostavljavcu. 

Če katerega od naročenih izdelkov ne bo na zalogi, medtem ko komisionar pripravlja vaše naročilo, vas bomo o tem avtomatično obvestili prek SMS in e-sporočila. Obvestilo prek SMS sporočila vam bomo poslali, če ste nam zaupali svojo kontaktno telefonsko številko, sicer vas bomo obvestili prek elektronske pošte. 

Če pa takih obvestil ne želite prejemati, se lahko odjavite tako, da kliknete na označena polja in izbrišete kljukice za opcijo obveščanja. To lahko urejate v svojem profilu.

Opomba 1: če kateri izmed naročenih izdelkov ne bo dostavljen, saj ga v trgovini niso imeli na zalogi, bodo obračunani le dostavljeni izdelki. Plačate dejanski znesek za dostavljene izdelke, kar je zabeleženo na računu. 

Opomba 2: za vse izdelke, ki vam jih žal nismo mogli dostaviti v sklopu vašega naročila, lahko oddate novo naročilo, saj ne izvajamo avtomatične naknadne dostave za izdelke, ki jih nismo mogli dostaviti. 

Zaračunan manjkajoči izdelek

Če opazite, da niste prejeli vseh izdelkov, ki so na vašem računu označeni kot dostavljeni, nas o temu obvestite na elektronski naslov: spletna.trgovina@mercator.si. ali pokličite na našo brezplačno telefonsko številko za pomoč uporabnikom 080 2081.  

Pretečen rok uporabe in poškodovan izdelek

Če opazite, da ste prejeli poškodovan izdelek ali izdelek s pretečenim rokom uporabe, nas o tem obvestite na elektronski naslov: spletna.trgovina@mercator.si ali pokličite na našo brezplačno telefonsko številko za pomoč uporabnikom 080 2081.

Opomba: vračilo blaga - skladno z določili Zakona o varstvu potrošnikov ima kupec pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga ponudniku sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Več pa si lahko preberete v Splošnih pogojih poslovanja (Vračilo blaga - 19. člen). Skrbno si preberite celotni člen, obvestilo o odstopu od pogodbe pa si lahko prenesete tukaj.

Povračilo kupnine

Kot kupec imate možnost, da v roku 14 dni od nakupa oziroma od prejema izdelka odstopite od pogodbe brez navedbe razloga in izdelek vrnete. Izdelek se mora vrniti nepoškodovan, načeloma v originalni embalaži ter nespremenjeni količini v 14 dneh od odstopa pogodbe

Kupec nosi strošek vračila blaga – poštnine. 

V primeru odstopa od pogodbe, ponudnik kupcu vrne kupnino v 14 dneh od prejema odstopne izjave kupca. Ponudnik ima pravico vračilo kupnine zadržati do prevzema vrnjenega blaga ali do predložitve dokazila, da je kupec izdelek poslal ponudniku. 

Možnost vračila ne velja za blago, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro poteče rok uporabe.

Dobroimetje

Po že izvedenem spletnem plačilu lahko kupec zaradi različnih vzrokov zavrne naročeno blago. V takem primeru gre za reklamacijo po prejemu, torej po tem, ko je bil celoten račun izdan in plačilo že izvedeno.

Vrednost reklamiranih izdelkov se oceni in ta vrednost se kupcu vrne na račun in zabeleži kot dobroimetje. Kupec lahko to dobroimetje uporabi kot način plačila pri naslednjem ali več naslednjih spletnih naročilih.

x white logo

Na tem spletnem mestu uporabljamo piškotke, ki so nujni za delovanje spletnega mesta (zahtevani piškotki), za spremljanje obiska na spletnem mestu z namenom izboljševanja uporabniške izkušnje (piškotki za spremljanje statistike) in piškotke za oglaševanje (piškotki za trženje). Če se strinjate z namestitvijo vseh navedenih piškotkov, kliknite »Dovolim vse in zapri«, sicer pa dovoljenja lahko vedno uredite v »Nastavitvah piškotkov«. V primeru, da ne opravite izbire, bodo naloženi zahtevani piškotki.

Nastavitve za uporabo piškotkov

Piškotki, ki jih namestimo v vašem brskalniku, anonimno zbirajo določene informacije o vašem obisku spletnega mesta. Omogočajo nam, da lahko zagotovimo delovanje vseh funkcij spletnega mesta, določene vsebine prilagodimo posebej za vas in z analizo obiska spletno mesto stalno izboljšujemo.

Zahtevani piškotki omogočajo osnovne funkcije, kot so navigacija po spletišču in dostop do posebnih delov spletišča. Spletna stran brez teh piškotkov uporabniku ne zagotavlja polnega delovanja. Sem uvrščamo tudi piškotke, namenjene prilagoditvi obnašanja ali izgleda spletnega mesta ob naslednjih obiskih, na primer za prikaz v izbranem jeziku.


Piškotki za statistiko anonimno zbirajo in javljajo informacije lastnikom spletnih mest. S tem jim pomagajo razumeti, kako obiskovalci uporabljajo spletno stran, in na podlagi teh informacij izboljšati uporabniško izkušnjo.


Piškotki za trženje anonimno zbirajo podatke o vaših obiskih spletnih strani. Uporabljajo jih oglaševalci, da vam prikazujejo oglase, ki so ustreznejši in zanimivejši za vas.

Vaše nastavitve so bile shranjene