1. Prejel sem obvestilo, da ne bom prejel vseh izdelkov?
V primeru, da ste od nas prejeli SMS (če ste nam dovolili obveščanje prek SMS sporočil) ali elektronsko sporočilo, to pomeni, da ste izbrali tako priljubljen izdelek, da ga je na žalost enostavno zmanjkalo. Izdelka vam tudi ne moremo naknadno dostaviti, vam pa zagotavljamo, da bodo na vašem računu obračunani samo izdelki, ki vam jih bomo dejansko dostavili, tako da ste lahko brez skrbi.
Pri spletnem plačilu je malo drugače. Da boste lažje razumeli, kratka razlaga, zakaj je temu tako, in kaj se zgodi, od trenutka, ko oddate naročilo:
- Ko oddate naročilo, se na vašem kartičnem računu rezervirajo sredstva v višini oddanega naročila.
- V primeru, da je znesek dejanskega računa nižji od zneska vašega naročila, je ob izdaji računa na vašo banko poslana informacija o dejanski vrednosti nakupa.
- Tako je vaš kartični račun vedno bremenjen le za dejanski znesek nakupa, ki je enak znesku na računu.
- Informacija o razliki bo na banko poslana v trenutku izdaje računa, sredstva pa bodo na vaši banki avtomatično sprostila v nekaj dneh.