6. Kaj lahko naredim, da bodo dostavljeni vsi izdelki, ki sem jih naročil?
Včasih kakšnega izdelka ni na zalogi. Zato vam svetujemo, da ob izbranih izdelkih izberete in označite opcijo “Dovolim zamenjavo”. Tako bo vaše naročilo vselej popolno, saj bomo izdelke, ki jih trenutno ni moč dobiti, zamenjali z cenovno in kvalitetno primerljivimi nadomestnimi izdelki. Če vam nadomestni izdelek kljub naši skrbni izbiri ne bo ustrezal, ga lahko seveda takoj vrnete dostavljavcu.
Če katerega od naročenih izdelkov in celo primerljivega nadomestnega izdelka ne bo na zalogi, vas bomo o tem avtomatično obvestili prek SMS in e-sporočila. Obvestilo prek SMS sporočila vam bomo poslali, če ste nam zaupali svojo kontaktno telefonsko številko, sicer vas bomo obvestili prek elektronske pošte. Če tovrstnih obvestil ne želite prejemati, se lahko odjavite tako, da kliknete na označena polja in izbrišete kljukice za opcijo obveščanja. To lahko urejate v svojem profilu.
Opomba 1: Če kateri izmed naročenih izdelkov ne bo dostavljen, saj ga ni bilo moč dobiti, bodo obračunani le dostavljeni izdelki. Če je znesek računa nižji od predvidenega, se ob potrditvi plačila sprosti razlika do rezerviranih sredstev, tako da plačate dejanski znesek, ki je zabeležen na računu.
Opomba 2: Izdelkov, ki jih ob vašem naročilu, žal, ni bilo na zalogi, in jih zato nismo dostavili, ne moremo avtomatično naknadno dostaviti. Za te izdelke lahko oddate novo naročilo in vam jih bomo dostavili, če bodo takrat na zalogi.