5. Kako poteka priprava pošiljke?
Ko naročilo oddate in ga pri nas sprejmemo, se pravo delo za nas komaj prične. Vsako oddano naročilo gre skozi zahteven proces obravnave. Za obdelavo naročila so potrebni čas, oprema, tehnologija ter zaposleni, ki omogočijo, da je takšna storitev možna.
Naročene izdelke naši sodelavci za vas skrbno izberejo in ročno zložijo v za to namenjeno kartonsko škatlo. Vse to vam dostavijo na vaš naslov do vhodnih vrat.
Za vas smo pripravili video o celotnem procesu nakupa, od vašega naročila, do komisionarjev, ki skrbno pripravijo vaše naročilo, pa vse do vašega prevzema oz. dostave do vrat.
Če še nimate izkušnje s tem, kako nakup v naši spletni trgovini dejansko poteka, in vas to tudi zanima, vam priporočamo, da si celoten nakupni proces ogledate tukaj ter se prepričate, da je nakup prek spleta res hiter, enostaven, udoben in varen.
V Mercator spletni trgovini z vso skrbnostjo izberemo in zložimo naročene izdelke. Tako v klasični kot v spletni trgovini pa je zdaj nedovoljena uporaba brezplačnih ločevalnih plastičnih vrečk za živila in izdelke, ki so embalirani. Osnovna embalaža izdelkov mora pri dostavi na dom (ki jo izvede kupec sam ali trgovec) dovolj ščititi izdelke. To je tudi stališče Ministrstva za okolje in prostor.
V Sloveniji se zdaj o novih zakonskih predpisih s področja varstva okolja, ki zavezujejo trgovce, ozavešča tudi javnost, saj je veliko govora o vplivu pretirane potrošnje plastičnih vrečk na okolje. V Mercatorju iščemo alternative obstoječi embalaži in vpeljanim procesom, s katerimi bi zmanjšali negativne vplive na okolje, pri tem pa spoštujemo zakonske predpise s področja izvajanja trgovinske dejavnosti.