vračila in reklamacije
Če informacije, ki jo iščete, ne najdete med spodnjimi opcijami, smo vam na voljo na 080 2081 in na spletna.trgovina@mercator.si.
Reklamacija izdelka
V primeru, da kakšen izdelek iz naročila manjka, je bil poškodovan ali mu je pretekel rok trajanja, se obrnite na naš kontaktni center za pomoč uporabnikom (tel.: 080 2081 ali spletna.trgovina@mercator.si).
Obveščanje o tem, da izdelkov ni moč dostaviti
Za vaše naročilo se vedno potrudimo, da je skrbno pripravljeno, če pa katerega od naročenih izdelkov ne bomo mogli dostaviti, boste o tem vnaprej tudi obveščeni.
Predlagamo vam, da ob pregledu košarice vedno izberete opcijo “dovolim zamenjavo”, saj vam bomo lahko tako namesto izdelka, ki ga takrat ne bo na zalogi, dostavili cenovno primerljiv izdelek.
Če vam nadomestni izdelek kljub naši skrbni izbiri ne bo ustrezal, ga lahko takoj vrnete dostavljavcu.
Če katerega od naročenih izdelkov ne bo na zalogi, medtem ko komisionar pripravlja vaše naročilo, vas bomo o tem avtomatično obvestili prek SMS in e-sporočila. Obvestilo prek SMS sporočila vam bomo poslali, če ste nam zaupali svojo kontaktno telefonsko številko, sicer vas bomo obvestili prek elektronske pošte.
Če pa takih obvestil ne želite prejemati, se lahko odjavite tako, da kliknete na označena polja in izbrišete kljukice za opcijo obveščanja. To lahko urejate v svojem profilu.
Opomba 1: če kateri izmed naročenih izdelkov ne bo dostavljen, saj ga v trgovini niso imeli na zalogi, bodo obračunani le dostavljeni izdelki. Plačate dejanski znesek za dostavljene izdelke, kar je zabeleženo na računu.
Opomba 2: za vse izdelke, ki vam jih žal nismo mogli dostaviti v sklopu vašega naročila, lahko oddate novo naročilo, saj ne izvajamo avtomatične naknadne dostave za izdelke, ki jih nismo mogli dostaviti.
Zaračunan manjkajoči izdelekČe opazite, da niste prejeli vseh izdelkov, ki so na vašem računu označeni kot dostavljeni, nas o temu obvestite na elektronski naslov: spletna.trgovina@mercator.si. ali pokličite na našo brezplačno telefonsko številko za pomoč uporabnikom 080 2081.
Če opazite, da ste prejeli poškodovan izdelek ali izdelek s pretečenim rokom uporabe, nas o tem obvestite na elektronski naslov: spletna.trgovina@mercator.si ali pokličite na našo brezplačno telefonsko številko za pomoč uporabnikom 080 2081.
Opomba: vračilo blaga - skladno z določili Zakona o varstvu potrošnikov ima kupec pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga ponudniku sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Več pa si lahko preberete v Splošnih pogojih poslovanja (Vračilo blaga - 19. člen). Skrbno si preberite celotni člen, obvestilo o odstopu od pogodbe pa si lahko prenesete tukaj.
Povračilo kupnine
Kot kupec imate možnost, da v roku 14 dni od nakupa oziroma od prejema izdelka odstopite od pogodbe brez navedbe razloga in izdelek vrnete. Izdelek se mora vrniti nepoškodovan, načeloma v originalni embalaži ter nespremenjeni količini v 14 dneh od odstopa pogodbe.
Kupec nosi strošek vračila blaga – poštnine.
V primeru odstopa od pogodbe, ponudnik kupcu vrne kupnino v 14 dneh od prejema odstopne izjave kupca. Ponudnik ima pravico vračilo kupnine zadržati do prevzema vrnjenega blaga ali do predložitve dokazila, da je kupec izdelek poslal ponudniku.
Možnost vračila ne velja za blago, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro poteče rok uporabe.
Dobroimetje
Po že izvedenem spletnem plačilu lahko kupec zaradi različnih vzrokov zavrne naročeno blago. V takem primeru gre za reklamacijo po prejemu, torej po tem, ko je bil celoten račun izdan in plačilo že izvedeno.
Vrednost reklamiranih izdelkov se oceni in ta vrednost se kupcu vrne na račun in zabeleži kot dobroimetje. Kupec lahko to dobroimetje uporabi kot način plačila pri naslednjem ali več naslednjih spletnih naročilih.
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po najboljših močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostavitve učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova spletna.trgovina@mercator.si ali pisno na naslov ponudnika Mercator d.o.o. Spletna trgovina, Dunajska cesta 107, 1000 Ljubljana. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Če ponudnik ne ugodi kupčevi pritožbi, ga obvesti o razlogih za zavrnitev pritožbe in poduči o možnostih nadaljnjega reševanje spora v skladu z 2. odstavkom tega člena.
V primeru, da kupec/potrošnik ni zadovoljen z rešitvijo pritožbe lahko:
- V skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošnikih sporov (v nadaljevanju: ZlsRPS) vloži pobudo za začetek postopka izvensodnega reševanja konkretnega potrošniškega spora pri Evropskem centru za reševanje sporov (v nadaljevanju: ECDR), mat. št. 6108890000, s sedežem v Ljubljani, Tomšičeva ulica 6, ki ga ponudnik priznava kot pristojnega izvajalca za reševanje potrošniških sporov. ECDR je pri Ministrstvu za gospodarski razvoj in tehnologijo RS (v nadaljevanju: MGRT) registriran kot izvajalec izvensodnega reševanja potrošniških sporov in bo t. im. posredovalno-razsojevalni postopek (kombinacija mediacije in arbitraže), za katerega se je odločil ponudnik, izvajal v skladu s Pravili ECDR o postopkih izvensodnega reševanja potrošniških sporov, ki so objavljeni na spletni strani www.ecdr.si. Na ta način je kupcu/potrošniku zagotovljen hiter, enostaven in učinkovit način izvensodnega reševanja potrošniških sporov, saj je postopek zaključen praviloma v 30 dneh in je za kupca/potrošnika brezplačen (kupec/potrošnik krije zgolj stroške svojega morebitnega pooblaščenca). Pobuda za začetek postopka se vloži na obrazcu, ki je v elektronski obliki dostopen na spletni strani www.ecdr.si ali v papirni obliki na sedežu ECDR. Postopke izvensodnega reševanja potrošniških sporov vodijo nevtralni strokovnjaki, akreditirani pri ECDR, ki izpolnjujejo pogoje, predpisane z ZlsRPS in so vpisani v register izvajalcev pri MGRT.
Ponudnik v skladu z ZlsRPS objavlja tudi elektronsko povezavo na evropsko platformo za spletno reševanje potrošniških sporov:
https://webgate.ec.europa.eu - Vloži tožbo pri pristojnem sodišču po stalnem prebivališču kupca.