kako nakupovati na mercator online
Izberite, pri kateri kategoriji vam lahko pomagamo.
Če informacije, ki jo iščete, ne najdete med spodnjimi opcijami, smo vam na voljo na 080 2081 in na spletna.trgovina@mercator.si.
1. Zakaj kupovati na spletu?
Nakup v spletni trgovini vam prihrani dragoceni čas, hkrati pa je enostaven in udoben.
Kako priročno in enostavno je iz udobja svojega doma prek računalnika, tablice ali mobilnega telefona izbirati med več kot 18.000 ponujenimi izdelki, za vse drugo pa poskrbijo naši sodelavci. Poiskali bodo izbrane izdelke in jih skrbno zložili v za to namenjeno kartonsko škatlo. To bomo nato dostavili na vaš naslov, naravnost do vrat. Dostavljamo na 99 % naslovov, tudi do vašega čolna v portoroški marini. Naredimo tisto, kar bi morali sicer sami in vam tako prihranimo dragoceni čas. Želite svoje naročilo raje prevzeti sami? Ni problema. Svoje naročilo lahko prevzamete kar na eni od trenutno petnajstih prevzemnih točk v Ljubljani, Mariboru, Celju, Kranju, Kopru, Slovenj Gradcu, Murski Soboti, Novem mestu, Postojni, Novi Gorici, Kamniku, Velenju, Brežicah in na Ptuju.
Nakup je varen. Izdelke naročite, plačate pa jih lahko ob prevzemu z različnimi plačilnimi sredstvi.
Morda je za vas to prvi spletni nakup. A naj vas ne skrbi. Več kot 25 let delovanja Mercator Spletne trgovine ter več kot 75 let delovanja Mercatorja, ki je postal sinonim za “najboljšega soseda”, je lahko zagotovilo, da bomo storili vse, da bo vaš prvi spletni nakup varen in izkušnja odlična. Ob enostavni registraciji in možnosti plačila ob prevzemu je vsaka skrb odveč. Še več, če ob prevzemu naročila z blagom niste zadovoljni, ga lahko mirne vesti zavrnete. Za imetnike Pika kartice smo spletno nakupovanje še dodatno olajšali. Vsi registrirani uporabniki Pika kartice v spletni servis portal Moja Pika lahko nakup in plačilo opravijo kar prek spleta.
Naročilo lahko oddate kadarkoli, odprto imamo 24 ur na dan, 7 dni v tednu.
Ste na poti iz službe in se vam mudi na pijačo z bivšim sodelavcem? Imate obveznosti, ki jih ne morete preložiti, in enostavno ne utegnete v miru iti v trgovino? V naši spletni trgovini lahko svoj prvi nakup opravite v 10-15 minutah, vsakega naslednjega pa tudi v 5 minutah. Pripravite svoje nakupovalni listke, izberite svoje priljubljene izdelke in shranite filtre, naročite izbrane izdelke iz vaših prejšnjih naročil in to kadarkoli, mi pa vam jih bomo dostavili, ko želite. Preprosto izberete enega izmed terminov in naročilo bomo dostavili na željeno lokacijo. Naročite jih lahko zjutraj, zvečer, na praznik ali nedeljo. Odprto imamo 24 ur na dan, 7 dni v tednu.
DOSTAVA: želite, da vam naročilo dostavimo na željen naslov? Urejeno. Naročene izdelke bomo dostavili na vaš naslov oz. na izbrano lokacijo, vse do vaših vrat od ponedeljka do sobote do 20. ure. V najožje središče Ljubljane dostavljamo le med 8. in 10. uro zjutraj, ko je dovoz prost. Več o možnostih, ceniku, terminih in pogojih dostave si preberite tukaj.
OSEBNI PREVZEM: bi svoj nakup raje brezplačno prevzeli na enem od naših prevzemnih mest? Ni problema. Svoj nakup lahko osebno prevzamete na kar 16 točkah po Sloveniji že 4 ure po oddanem naročilu (do zapolnitve prostih terminov, od ponedeljka do sobote). Več o možnostih, lokacijah, terminih in prevzemnih pogojih si preberite tukaj.
Naročilo vam dostavimo ob vsakem vremenu. Za vas ga prinesemo tudi v najvišje nadstropje.
Predstavljajte si situacijo. Dve polni vrečki izdelkov, karton mleka, več kilogramov pralnega praška, nekaj tetrapakov soka, šestorček piva, toaletni papir pa še dve kili krompirja. Zunaj dežuje, vi pa morate to spraviti v stanovanje. In seveda ponos ne dopušča dveh poti od avta do stanovanja. Pustite raje, da za vas to opravimo mi. Vaše naročilo dostavimo ob vsakem vremenu, tudi če dežuje, sneži ali piha. Če živite v Šiški in poplavi podvoz pri Tivoliju, potem boste morda morali malo počakati, drugače pa za naše dostavljavce ni ovir. Naročilo vam dostavimo tudi v najvišje nadstropje, čeprav nimate dvigala.
HITRO – ENOSTAVNO – UDOBNO – UGODNO – VARNO – KADARKOLI
2. Kako poteka nakup?
Povsem preprosto. A pojdimo po korakih.
1. Prijava ali registracija
Za nakupovanje v spletni trgovini se najprej prijavite. Novi uporabniki, ki še nimate svojega profila, ga ustvarite. Registracija je hitra in enostavna.
2. Dodajte naslove za dostavo
Po uspešni prijavi ali registraciji dodajte vaše naslove in napotke za dostavo v Moj profil. Tako boste pri oddaji vašega naročila lahko vsakič hitro in enostavno izbrali željeni naslov dostave z enim klikom. Bodite pozorni, ko izbirate privzeti naslov, predvsem če naročate na različne naslove. Ponudba se namreč lahko razlikuje glede na izbrani prevzeti naslov zaradi različne zaloge izdelkov v Hipermarketih Mercator.
3. Napolnite košarico
Sprehodite se po spletni trgovini, poiščite svoje najljubše izdelke in z njimi napolnite svojo košarico. Kako? Tako da pri vsakem željenem izdelku kliknete ikono košarice. Če želite, lahko izdelek iz košarice tudi enostavno odstranite.
4. Izberite način dostave
Ko zaključite z nakupovanjem najprej izberite način in termin prevzema nakupa. Izbirate lahko med dostavo in osebnim prevzemom:
A) DOSTAVA: Želite, da vam naročilo dostavimo na željen naslov? Urejeno. Le še izberite razpoložljiv termin dostave. Več o možnostih, ceniku, terminih in pogojih dostave tukaj.
B) OSEBNI PREVZEM: Bi svoj nakup raje brezplačno prevzeli na enem od naših 16 prevzemnih mest? Ni problema. Izberite lokacijo prevzema, se oglasite v trgovini in opravite prevzem. Več o možnostih, lokacijah, terminih in prevzemnih pogojih tukaj.
5. Preglejte košarico
Po izbranem načinu dostave je zadnji čas, da odstranite ali dodate še kakšen izdelek. Prav tako je zdaj trenutek, da pri izdelkih izberete “Dovolim zamenjavo”. Ko ste z vsebino košarice zadovoljni, nadaljujete z izbiro plačila.
Celoten proces pa smo za vas pripravili tudi v obliki videa, ki si ga lahko ogledate tukaj:
3. Pregled košarice
Ljudje želimo dober pregled nad tem, kaj kupujemo. Izdelki, ki jih dodajate v košarico, so vam zmeraj na voljo v zgornjem desnem kotu – ikona košarice. S klikom na ikono se vam odpre okno, kjer so zbrani vsi izdelki. Tu lahko spreminjate količino izdelkov v košarici s klikom na znak + ali -. Po izbiri načina in časa dostave boste imeli pred zaključkom naročila še enkrat možnost pregledati in spreminjati količino izdelkov v svoji košarici.
Imate kakšen kuponček? Pri pregledu košarice lahko, v za to posebej pripravljeno okno, vpišete promocijsko kodo, kodo kupona ali svoj znesek dobroimetja in tako dodatno izkoristite ugodnosti, ki jih ponuja Mercator Online.
4. Izbira načina in kraj dostave
Če želite, da vam izdelke dostavimo na dom, nam morate najprej zaupati naslov za dostavo. Tega vam že predlagamo in je enak naslovu ob prijavi v spletno trgovino. Želite, da vam naročilo dostavimo na drugo lokacijo? Ni problema. Dodate lahko več lokacij in jih poimenujete.
Osebni prevzem
Če izberete osebni prevzem, vam ponudimo 16 možnih lokacij za prevzem. Izbirate lahko med ponujenimi lokacijami Hipermarketov Mercator.
Prevzemne lokacije lahko preverite tukaj.
Izbira termina
Ko ste določili način dostave, je vaš naslednji korak, da izberete termin prevzema izdelkov. Naročilo lahko oddate za največ 6 dni vnaprej. Izberete dan in čas, poleg ponujenih terminov pa je vidna tudi cena dostave.
5. Izbira načina plačila
V koraku “Izbira plačila” vam glede na vaš profil ponudimo možne načine plačila. Plačilo je možno ob naročilu na spletu ali ob osebnem prevzemu naročila.
Plačilo je glede na vaš profil možno z gotovino, s Pika kartico, plačilno kartico Maestro, MC/VISA, Diners. Če ste pravna oseba, je plačilo možno tudi na odlog.
Vsa možna plačilna sredstva so podrobno opisana v Splošnih pogojih poslovanja.
6. Kako nakupujemo lažje?
Da opravite nakup, morate biti registriran uporabnik Mercator Online spletne trgovine. Če še niste registrirani, to lahko opravite na povezavi tukaj.
Ko boste uspešno registrirani, vam bodo med nakupovanjem na voljo vse funkcionalnosti, s katerimi bo nakup še enostavnejši, hitrejši in zabavnejši.
Moja naročila
Nakupi, ki jih opravite kot registriran uporabnik, se shranjujejo. Zakaj je to krasno? Ker lahko kadarkoli izdelke iz preteklih nakupov prenesete v košarico ter po potrebi odstranite ali dodate nove izdelke.
Plačevanje in unovčevanje pik s Pika kartico
Imeti Pika kartico se splača tudi v naši spletni trgovini. Z njo lahko plačujete, unovčite zbrane bonitetne pike, zbirate pike skladno z bonitetnim sistemom in koristite Pika ugodnosti. Pike, ki jih boste pridobili z nakupom, bomo pripisali na vašo registrirano Pika kartico.
Priporočamo
Vse za popolno čistočo doma z izdelki Persil, Silan in Somat.