Obveščamo vas, da zaradi velikega zanimanja sličice Živalice 2 niso več na voljo, zato jih ob prejemu naročila ne boste prejeli. 

0

pogosta vprašanja


Tu smo, da vam pomagamo. Če med pogostimi vprašanji ne najdete odgovora, ki ga iščete, prosimo kontaktirajte našo podporno ekipo.


1. Prejel_a sem obvestilo, da ne bom prejel_a vseh izdelkov?


V primeru, da ste od nas prejeli SMS (če ste nam dovolili obveščanje prek SMS sporočil) ali elektronsko sporočilo, to pomeni, da ste izbrali tako priljubljen izdelek, da ga je na žalost enostavno zmanjkalo. Izdelka vam tudi ne moremo naknadno dostaviti, vam pa zagotavljamo, da bodo na vašem računu obračunani samo izdelki, ki vam jih bomo dejansko dostavili, tako da ste lahko brez skrbi.

Pri spletnem plačilu je malo drugače. Da boste lažje razumeli, kratka razlaga, zakaj je temu tako, in kaj se zgodi, od trenutka, ko oddate naročilo:

  • Ko oddate naročilo, se na vašem kartičnem računu rezervirajo sredstva v višini oddanega naročila. 
  • V primeru, da je znesek dejanskega računa nižji od zneska vašega naročila, je ob izdaji računa na vašo banko poslana informacija o dejanski vrednosti nakupa. 
  • Tako je vaš kartični račun vedno bremenjen le za dejanski znesek nakupa, ki je enak znesku na računu. 
  • Informacija o razliki bo na banko poslana v trenutku izdaje računa, sredstva pa bodo na vaši banki avtomatično sprostila v nekaj dneh. 


2. Zakaj ne najdem izdelka, ki ga kupujem v mojem hipermarketu?


Na naših digitalnih policah pogrešate izdelek, ki ga vedno najdete v svoji trgovini? Ponudba izdelkov v spletni trgovini Mercator Online ni povsem enaka ponudbi fizičnih trgovin, saj ponudbo prilagajamo povpraševanju. Ker pa gremo za svoje stranke vedno korak dlje, nam lahko pišete na spletna.tgovina@mercator.si in vaš izdelek bomo poskusili uvrstiti na naše digitalne police.


3. Kako poteka nakup?


Povsem preprosto. A pojdimo po korakih:

1. Prijava ali registracija

Za nakupovanje v spletni trgovini se najprej prijavite. Novi uporabniki, ki še nimate svojega profila, ga ustvarite. Registracija je hitra in enostavna.

2. Dodajte naslov za dostavo

Po uspešni prijavi ali registraciji dodajte vaše naslove in napotke za dostavo v Moj profil. Tako boste pri oddaji vašega naročila lahko vsakič hitro in enostavno izbrali željeni naslov dostave z enim klikomBodite pozorni, ko izbirate privzeti naslovpredvsem če naročate na različne naslovePonudba se namreč lahko razlikuje glede na izbrani prevzeti naslov zaradi različne zaloge izdelkov v Hipermarketih Mercator. 

3. Napolnite košarico

Sprehodite se po spletni trgovini, poiščite svoje najljubše izdelke in z njimi napolnite svojo košarico. Kako? Tako da pri vsakem željenem izdelku kliknete »Dodaj v košarico«. Če želite, lahko izdelek iz košarice tudi enostavno odstranite.

4. Izberite način dostave

Ko zaključite z nakupovanjem najprej izberite način in termin prevzema nakupaIzbirate lahko med dostavo in osebnim prevzemom: 

A) DOSTAVA: Želite, da vam naročilo dostavimo na željen naslovUrejeno. Le še izberite razpoložljiv termin dostaveVeč o možnostihcenikuterminih in pogojih dostave tukaj. 
B) OSEBNI PREVZEM:  Bi svoj nakup raje brezplačno prevzeli na enem od naših 16 prevzemnih mest? Ni problemaIzberite lokacijo prevzema, se oglasite v trgovini in opravite prevzemVeč o možnostihlokacijahterminih in prevzemnih pogojih tukaj. 

5. Preglejte košarico

Po izbranem načinu dostave je zadnji čas, da odstranite ali dodate še kakšen izdelek. Prav tako je zdaj trenutek, da pri izdelkih izberete “Dovolim zamenjavo”. Ko ste z vsebino košarice zadovoljninadaljujete z izbiro plačila.  

Opomba: Celoten proces pa smo za vas pripravili tudi v obliki videa, ki si ga lahko ogledate tukaj:



4. Ali dostavljate v moj kraj?


Če dostavljamo na vaš naslov, lahko preverite v svojem profilu. Zelo zelo verjetno je odgovor da, saj naša dostava doseže kar 99% naslovov v Sloveniji. 


5. Kakšni so stroški dostave in med katerimi urami se izvaja dostava?


1. Strošek dostave

Strošek dostave je odvisen od cene nakupa in željene hitrosti dostave. Vse cenike dostavnih opcij najdete tukaj.

2. Čas in dnevi dostave

Naša dostavna služba je na poti od ponedeljka do sobote med 10. in 20. uro. Več o času, dnevih dostave in morebitnih posebnostih dostave si lahko ogledate tukaj.


6. Ali je za osebni prevzem določena omejitev glede minimalnega zneska nakupa?


Da. Minimalni znesek za nakup s prevzemom je 20€.

Osebni prevzem je mogoč že 4 ure po oddanem naročilu na izbrani prevzemni točki. Več o prevzemih najdete tukaj.


7. Kaj lahko naredim, da bodo dostavljeni vsi izdelki, ki sem jih naročil_a?


Včasih kakšnega izdelka ni na zalogi. Zato vam svetujemo, da ob izbranih izdelkih izberete in označite opcijo “Dovolim zamenjavo”. Tako bo vaše naročilo vselej popolno, saj bomo izdelke, ki jih trenutno ni moč dobiti, zamenjali z cenovno in kvalitetno primerljivimi nadomestnimi izdelki. Če vam nadomestni izdelek kljub naši skrbni izbiri ne bo ustrezal, ga lahko seveda takoj vrnete dostavljavcu.

Če katerega od naročenih izdelkov in celo primerljivega nadomestnega izdelka ne bo na zalogi, vas bomo o tem avtomatično obvestili prek SMS in e-sporočila. Obvestilo prek SMS sporočila vam bomo poslali, če ste nam zaupali svojo kontaktno telefonsko številko, sicer vas bomo obvestili prek elektronske pošte. Če tovrstnih obvestil ne želite prejemati, se lahko odjavite tako, da kliknete na označena polja in izbrišete kljukice za opcijo obveščanja. To lahko urejate v svojem profilu.

Opomba 1: Če kateri izmed naročenih izdelkov ne bo dostavljen, saj ga ni bilo moč dobiti, bodo obračunani le dostavljeni izdelki. Če je znesek računa nižji od predvidenega, se ob potrditvi plačila sprosti razlika do rezerviranih sredstev, tako da plačate dejanski znesek, ki je zabeležen na računu.

Opomba 2: Izdelkov, ki jih ob vašem naročilu, žal, ni bilo na zalogi, in jih zato nismo dostavili, ne moremo avtomatično naknadno dostaviti. Za te izdelke lahko oddate novo naročilo in vam jih bomo dostavili, če bodo takrat na zalogi.


8. Kaj lahko storim, če kakšen izdelek iz naročila manjka, je bil poškodovan ali mu je pretekel rok trajanja?


V teh primerih je najbolje, da se obrnete na naš kontaktni center za pomoč uporabnikom (tel.: 080 2081, elektronski naslov: spletna.trgovina@mercator.si).


Obveščanje o tem, da izdelkov ni moč dostaviti

Za vaše naročilo se vedno potrudimo, da je skrbno pripravljeno, če pa katerega od naročenih izdelkov ne bomo mogli dostaviti, boste o tem vnaprej tudi obveščeni.

Predlagamo vam, da ob pregledu košarice vedno izberete opcijo »Dovolim zamenjavo«, saj vam bomo lahko tako namesto izdelka, ki ga trenutno ne bo na zalogi, dostavili cenovno primerljiv izdelek. Če vam nadomestni izdelek kljub naši skrbni izbiri ne bo ustrezal, ga lahko takoj vrnete dostavljavcu.

Če katerega od naročenih izdelkov ne bo na zalogi medtem, ko komisionar pripravlja vaše naročilo, vas bomo o tem avtomatično obvestili prek SMS in e-sporočila. Obvestilo prek SMS sporočila vam bomo poslali, če ste nam zaupali svojo kontaktno telefonsko številko, sicer vas bomo obvestili prek elektronske pošte.

Če tovrstnih obvestil ne želite prejemati, se lahko odjavite tako, da kliknete na označena polja in izbrišete kljukice za opcijo obveščanja. To lahko urejate v svojem profilu.

Opomba 1: Če kateri izmed naročenih izdelkov ne bo dostavljen, saj ga v trgovini niso imeli na zalogi, bodo obračunani le dostavljeni izdelki. Plačate dejanski znesek za dostavljene izdelke, kar je zabeleženo tudi na računu.

Opomba 2: Za vse izdelke, ki vam jih, žal, nismo mogli dostaviti v sklopu vašega naročila, lahko oddate novo naročilo, saj ne izvajamo avtomatične naknadne dostave za izdelke, ki jih nismo mogli dostaviti.


2. Zaračunan manjkajoči izdelek

Če opazite, da niste prejeli vseh izdelkov, ki so na vašem računu označeni kot dostavljeni, nas o temu obvestite na elektronski naslov: spletna.trgovina@mercator.si ali pokličite na našo brezplačno telefonsko številko za pomoč uporabnikom 080 2081.


3. Pretečen rok uporabe ali poškodovan izdelek

Če opazite, da ste prejeli poškodovan izdelek ali izdelek s pretečenim rokom uporabe, nas o tem obvestite na elektronski naslov: spletna.trgovina@mercator.si ali pokličite na našo brezplačno telefonsko številko za pomoč uporabnikom 080 2081.

Opomba: Vračilo blaga - Skladno z določili Zakona o varstvu potrošnikov ima kupec pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga ponudniku sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Več pa si lahko preberete v splošnih pogojih poslovanja tukaj. (Vračilo blaga - 19.člen) Skrbno si preberite celotni člen, obvestilo o odstopu od pogodbe pa si lahko prenesete tukaj.


9. Katere vrste plačila so na voljo?


1. Izbira načina plačila

V koraku »Izbira plačila« vam glede na vaš profil ponudimo možne načine plačila. Za pravne osebe je plačilo možno tudi na odlog. Plačilo je možno ob naročilu na spletu ali ob prevzemu naročila.

Spletno plačilo ob naročilu izdelkov je mogoče:

  • z debetno kartico Maestro,
  • s kartico Mastercard,
  • s kartico Visa, z zeleno ali zlato Pika kartico (Pika kartica mora biti predhodno povezana z vašim profilom Moja Pika).

Plačilo ob prevzemu izdelkov lahko izvedete:

  • z gotovino,
  • s Pika kartico (zelena ali zlata Pika kartica),
  • s plačilnimi karticami Maestro, Mastercard, VISA, Diners.

Vsa možna plačilna sredstev so podrobno opisana v Splošnih pogojih poslovanja.


2. Plačilo s Pika kartico

Registrirani uporabniki Mercator Online in portala Moja Pika lahko nakup in plačilo opravite z zeleno ali zlato plačilno kartico Pika. Tako prek spleta, kot ob prevzemu. Deležni boste vseh spletnih ugodnosti, ki veljajo za imetnike kartice Pika. Več informacij o plačilu s Pika kartico in koriščenju zbranih bonitetnih pik pa si lahko preberete tukaj.


10. Ali se pri plačilu prek spleta denarna sredstva takoj trgajo?


Nakup prek spleta je nekoliko drugačen od nakupa, ki ga opravite v fizični trgovini, saj se ob oddaji naročila sredstva na vaši kartici samo rezervirajo.

Naj vam razložimo, kako poteka plačilo:

  • hkrati z dostavo prejmete račun,
  • v roku dveh dni sledi plačilo zneska, ki je enak znesku na prejetem računu.

Če je znesek računa nižji od rezerviranih sredstev, ker vam nekaterih izdelkov nismo mogli dostaviti ali pa je nastalo odstopanje pri tehtanih izdelkih, se ob izdaji računa sprosti razlika do rezerviranih sredstev.


11. Kako lahko povežem svojo Pika kartico znotraj Mercator spletne trgovine?


Povezati Pika kartico znotraj spletne trgovine Mercator Online je enostavno. Pripravljeni? In gremo!

Svojo Pika kartico morate najprej povezati s svojim portalom Moja Pika. Tam vpišete številko svoje Pika kartice in kliknete na gumb Začnite postopek povezave. In to je vse.

Zdaj boste lahko svoj nakup v spletni trgovini Mercator Online plačali z zeleno ali zlato plačilno Pika kartico kar prek spleta. Med plačilnimi sredstvi v postopku oddaje spletnega naročila se bo pojavila možnost plačila s Pika kartico, na desni strani pa boste lahko v meniju označili tudi, koliko zbranih pik želite unovčiti ob nakupu*. Več o plačilu s Pika kartico ter unovčenju zbranih bonitetnih pik izveste tukaj.

Če naletite na kakršnekoli težave, smo tu za vas na telefonski številki 080 2081 ali na elektronskem naslovu spletna.trgovina@mercator.si. Skupaj nam bo uspelo!

*Opomba: Pri enem nakupu lahko unovčite največ 9.000 pik. 

12. Kako lahko pri nakupu v spletni trgovini Mercator Online unovčim zbrane pike?

Mogoče so male, ampak so sladke! In seveda jih lahko unovčite tudi v spletni trgovini!

Najprej poskrbite, da imate svojo Pika kartico povezano s svojim Mercator Online profilom. Več o tem si lahko preberete v prejšnjem vprašanju in odgovoru.

Možnost unovčenja pik z zeleno ali zlato Pika kartico je na voljo zgolj ob plačilu prek spleta in se vam prikaže v koraku, ko za plačilno sredstvo izberete Pika kartico.

Unovčenje pik z modro Pika kartico je mogoče le pri plačilu ob prevzemu blaga, na kar morate pred plačilom opozoriti dostavljavca. Če se odločite za plačilo ob prevzemu, bodite pozorni na datum dostave oz. prevzema. V primeru naročila na zadnji dan bonitetnega obdobja in dostavo/prevzem naročila v novem bonitetnem obdobju unovčenje pik ne bo več mogoče. Zato poskrbite, da boste svoje pike porabili pravočasno.

Več o plačilu in unovčenju pik s Pika kartico si lahko preberete tukaj.

*Opomba: Pri enem nakupu lahko unovčite največ 9.000 pik. 

13. Zakaj ob nakupu nisem prejel_a pik? Zakaj se pike po opravljenem spletnem nakupu ne pripišejo takoj?


Brez skrbi, ob nakupu v spletni trgovini Mercator Online boste na svojo kartico prejeli pike, le malo kasneje se pripišejo na vašo Pika kartico. Običajno pike pripišemo na vašo kartico naslednji dan po dostavi oz. prevzemu naročila, ko zaključimo račun. Na žalost niso tako hitre kot naši spretni dostavljavci.

Za koriščenje pik v spletni trgovini ne pozabite svoje Pika kartice povezati z Mercator Online profilom. Več o tem si lahko preberete tukaj.


14. Kako lahko koristim upokojenski popust?


Dragi upokojenci, tudi v spletni trgovini Mercator Online je ob četrtkih na voljo upokojenski popust. In kdo pravi, da upokojenci niso spretni na spletu? Pri nas ste lahko!

  • Za uveljavitev popusta potrebujete Pika kartico. Če je še nimate, jo lahko pridobite v vseh fizičnih trgovinah ali naročite na spletu.
  • Ko imate Pika kartico, jo na spletni strani povežete s svojim Mercator Online profilom. Več o tem si lahko preberete tukaj.
  • Če še niste člani Kluba Senior, se pridružite tako, da izpolnite pristopnico, ki jo dobite v trgovini ali na naši spletni strani.
  • Ko pristopnico izpolnite, se bo na vaši Pika kartici avtomatsko uredil upokojenski popust.

Ne pozabite samo, da je naročilo potrebno oddati na dan upokojenskega popusta, torej v četrtek, ne glede na dan dostave.

Veselo četrtkovanje!


15. Kako lahko koristim spletno dobroimetje?


Koriščenje spletnega dobroimetja je hitro in enostavno!

  • Pri naslednjem nakupu se najprej prijavite v svoj Mercator Online profil.
  • Izdelke dodate v košarico in kliknete gumb »Nadaljujte z naslednjim korakom«.
  • V vaši košarici se bo pod seznamom izdelkov pojavilo okence s prostorom, v katerega vpišete znesek dobroimetja, ki ga želite koristiti.
  • Spletna stran se osveži in dobroimetje je bilo upoštevano pri vašem nakupu.

Ste za način plačila izbrali plačilo ob dostavi ali osebnem prevzemu? Ker naš sistem spletno dobroimetje zazna kot popust in ne način plačila, je treba znesek dobroimetja nastaviti tako, da ob dostavi oz. prevzemu z gotovino plačate vsaj 0,01 €.


16. Kje lahko najdem seznam vseh aktualnih kuponov, ki jih je možno unovčiti v Mercator spletni trgovini? Kako jih lahko koristim?


Vsi imamo radi popuste in še lepše je, če jih lahko unovčimo vedno, ko se za to pokaže priložnost.

Kupone, ki jih lahko unovčite v spletni trgovini Mercator Online, najdete v letakih in drugih promocijskih materialih. Izkoristite jih tako, da v nakupnem procesu v posebno okence vpišete promocijsko kodo, ki jo najdete na kuponu.

Seznam aktualnih kuponov najdete tukaj, kuponi, ki veljajo za posamezne aktivnosti, pa na seznamu niso zapisani. Zato vam predlagamo, da ste še posebej pozorni, kadar je na kuponu navedeno, da ga lahko izkoristite tudi v spletni trgovini Mercator Online.


17. Kaj pomenijo označevalci, ki se pojavljajo na izdelkih?


Brez posebnih akcij, popustov in kakovostnih izdelkov nam živeti ni. Zato boste ob posameznih izdelkih v spletni trgovini Mercator Online opazili posebne označbe.

Če se nanje postavite z miško, lahko preberete njihov kratek opis. Podrobnejši opis vseh oznak pa najdete tukaj.


18. Kako v košarico dodam izdelke, za katere velja promocija »GRATIS«?


Vedno je prostor še za en mali rogljiček ali nekaj sladkega, zato si tudi v spletni trgovini Mercator Online privoščite dodaten gratis izdelek.

Nakup v spletni trgovini poteka tako, da v košarico dodate tudi izdelek, ki ga boste prejeli brezplačno. Če je oznaka 2+1 gratis, morate v košarico dodati 3 izdelke, pri čemer pa boste za tretji izdelek plačali 0,00 evrov.

V nekaterih primerih aktivnost velja samo s kuponom, na kar vas bo opozorila oznaka KUPON


19. Kaj lahko naredim v primeru, če sem pozabil geslo za svoj profil v spletni trgovini Mercator Online?


Ne skrbite, nekatere stvari se lahko tudi pozabijo, le na rojstne dneve svojih družinskih članov se vedno spomnite. Pozabljeno geslo lahko zamenjate v štirih preprostih korakih:

  • Najprej kliknite na gumb Prijava v desnem zgornjem kotu.
  • V prijavnem obrazcu kliknite na gumb Ste pozabili geslo?
  • V obrazec vpišite svoj e-naslov in kliknite na gumb Ponastavi geslo.
  • Na vaš e-naslov smo poslali povezavo, ki vas bo pripeljala do obrazca, kjer boste določili novo geslo za vaš profil.

Sedaj se lahko ponovno prijavite v svoj profil z novim geslom in si na dom naročite vse, kar si želite.


20. Ali se lahko v spletni trgovini Mercator Online registriram kot pravna oseba?


V naši spletni trgovini Mercator Online ste dobrodošli tako mali kot veliki podjetniki.

Spletni nakup poteka enako kot za fizične osebe, le da si najprej ustvarite profil za pravno osebo. To naredite tako, da pri registraciji odkljukate okence za pravne osebe in izpolnite nekaj dodatnih polij – zaupate nam svojo davčno številko, naziv podjetja in ali ste davčni zavezanec.

Kot pravna oseba lahko z Mercatorjem uredite posebno pogodbo, ki vam omogoča možnost odložitve plačila in nakup z naročilnico. V spletni trgovini Mercator Online vam na žalost ne moremo izstaviti predračuna ali ponuditi druge cene izdelkov kot za fizične osebe.

Če imate kakršnokoli vprašanje, smo vam na voljo na telefonski številki 080 20 81 ali na e-naslovu spletna.trgovina@mercator.si.


21. Kakšen je postopek glede vračila kavcijske embalaže?


Vaše prazne vračljive (kavcijske) embalaže, kot so steklena embalaža, plastične nosilke, kovinski sodčki in podobno, lahko pri prevzemu naslednjega spletnega naročila enostavno vrnete našim dostavljavcem.

Pri oddaji spletnega naročila v koraku naročila pod »napotki za dostavo« napišete opombo, da želite ob prevzemu naročila vrniti prazno embalažo. Zaupajte nam še število steklenic in zabojev, ki jih želite vrniti, ter za katere vrste steklenic gre (Radenska, pivo, Donat ...), naši dostavljavci pa bodo poskrbeli, da se embalaže vrnejo nazaj v prave roke.


22. Ali je možno pri že oddanem naročilu dodajati izdelke oz. kakorkoli spreminjati vsebino naročila?


Ojoj, ste naročilu pozabili dodati najljubše priboljške vašega kosmatinca, nepogrešljivo sestavino za vašo kulinarično specialiteto ali priboljšek zase?

Žal v tem trenutku naša Mercator Online spletna trgovina še ne omogoča spreminjanja že oddanih naročil. V trenutku, ko oddate vaše naročilo, ga naša ekipa že pošlje naprej v izpolnitev,  zato vam predlagamo, da pozabljene izdelke dodate na vaš nakupovalni listek, da jih naslednjič zagotovo ne boste pozabili.


23. Kam se lahko obrnem za vsa dodatna vprašanja v zvezi z Mercator Online?


Tu smo, da vam pomagamo.

Če med pogostimi vprašanji ne najdete odgovora, ki ga iščete, lahko kontaktirate našo podporno ekipo na telefonsko številko 080 20 81 ali pa nam pošljite e-sporočilo na e-naslov spletna.trgovina@mercator.si.


24. Kje lahko preverim poreklo naročenega blaga ob spletnem naročilu? (Primer: sadje in zelenjava)


Želite za nedeljski štrudelj uporabiti slovenska jabolka? Vas zanima, od kod prihajata sadje in zelenjava za vaš smoothie? Za vas smo vse sadje in zelenjavo slovenskega izvora tako že označili v nazivu izdelka. Ravno tako smo označili tudi velik del ponudbe preostalega nabora sadja in zelenjave. Če se zgodi, da kateri od izdelkov nima zapisanega porekla v nazivu izdelka, pa bo le to označeno na računu ob izdelkih. Tako boste vedno vedeli, od kako blizu prihaja vaša dnevna doza vitaminov.


25. Zakaj je za moj kraj na voljo manjše število časovnih oken za dostavo?


Dostavo v različne kraje organiziramo v skladu s povpraševanjem. Ves čas se prilagajamo in ko zaznamo večje število naročil v določenem kraju, hitro dodamo nova časovna okna.


26. V izbranem časovnem oknu me ne bo doma. Ali lahko zamenjam termin dostave?


Čeprav se vedno trudimo upoštevati vaše želje, v tem primeru to žal ni mogoče. Če naročila ne morete sprejeti, ga alternativno za vas lahko prekličemo, tako da pišete na spletna.trgovina@mercator.si. Nato naročilo ponovno oddate in izberete termin, ki vam ustreza. Zavedamo se morebitnih nevšečnosti in se vam zahvaljujemo za razumevanje.

SearchWishlistUser AccountUser Account ThinCartArrow Left FullArrow Right FullArrow LeftArrow RightArrow RightArrow RightArrow Right ThinIcon HomeIcon HomeMenuArrowCaret DownCloseResetCredit CardCashVISAVISA AltVISA Altmatercardmatercard altpaypalDHLHermesCheckCash registerCheck-additionalCheck-circleCheck Circle ThinWarning CircleStarHalf StarAdd to Shopping Cartchevron-leftchevron-rightSpinnerHeartSyncGiftchevron-upChevron DownKlarnaGridListFiltersNO IMAGEAVAILABLEFileImagePdfWordTextExcelPowerpointArchiveCsvAudioVideoCalendarCalendar CheckMinusVisibleVisibleCook ComplexityCook Complexity EmptyMercator Logo MobileBook OpenBriefcaseMap MarkerMap Marker AltBox OpenTruckTrashLogo smallMailFacebookInstagramTiktokPinterestClockBookmarkBasketTwitterLinkedinYoutubeM SoseskaAmerican ExpressMastercardMastercard MaestroDiners Club InternationalPaypalVisaPika CardApp StoreGoogle playFile AltBox CheckShipPencilVectorLightbulblightningfirewheatdnapencilRefreshPika točkeOrderPayment typeFilterDirection rightDirection leftShareLogoutCancelFile uploadFile uploadCheckmarkInfoExclamation